veien blir til hvis man går

torsdag 15. august 2013

Brrrrrrrrrrrrrrrrrr (trommevirvel) .....


..... den fiiiine bloggen Strikkepause !!!  Hurra!

Trekningen foregikk helt udramatisk ved at jeg ba mannen min si et tall mellom  1 og 80. Først sa han 80, men så mange lodd var det ikke, så sa han 53. Og da ble det lodd nr. 53.

Her er en titt på premiene igjen:



Har du ikke sjekkket ut bloggen Strikkepause vil jeg anbefale deg å ta en titt. Jeg tror vi startet bloggene våre omtrent samtidig, så vi er ganske nye begge to. Men noen må jo være de nye kidsa i klassen. Strikkepause; du får sende meg en mail med adressen din, så kommer garnet i posten til uka. 

Og til alle dere andre; tusen hjertelig takk for så mange fine ord om bloggen - det varmer! Og hjertelig velkommen til alle nye lesere.

Nå skal jeg pakke strikketøy i sekken og ta begge ungene med meg alene (skrekk og gru) på toget sørover. Ønsk meg lykke til - det tror jeg jeg trenger. Og er jeg skikkelig heldig får jeg noen til å henge med ungene mens garnlageret til Pickles er åpent.

Ønsker dere alle ei god helg!





10 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren:-)

    Krysser fingrene for at du kommer deg på garnsnoping hos Pickles når du er i hovedstaden. Det er en liten perle:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja det var virkelig mye fint å se og ta på. Helt annerledes å kjenne med fingrene enn å bare kikke i nettbutikken. Men som vanlig blir man jo litt overveldet, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg kjøpte det jeg kjøpte. Men angoragarn kan man vel aldri få for mye av? :)

      Slett
  2. Gratulerer - og takk for tips om nok en fin blogg :) Lykke til på tur!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk! Det gikk ganske greit synes jeg. :)

      Slett
  3. Kanskje like så bra at jeg ikke vant. Så blir jeg kanskje kvitt litt av mitt eget! hehe

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja garn har en tendens til å formere seg i skuffene, iallefall skjer det her i huset.

      Slett
  4. Hurra! Det blir ikke noe problem å få brukt dette garnet! Så gøy! Jeg har faktisk ikke oppskriftsheftet heller!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Skal sende det snart :) Det heftet er fint synes jeg. God helg!

      Slett
    2. I dag kom det en fiiin pakke i posten med koselig kort. Tusen takk!

      Slett
    3. Bare koselig :) God strikking!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Legg gjerne igjen en kommentar - det er stor stas!